Není do čeho píchnout - den třetí

15. září 2016 v 18:32 | Bobouš |  Zápisky
Ráno jsem se probudila ještě před sedmou a ku podivu se z postele vykopal i přítel, ale není divu, když šel spát v půl sedmý večer. Šli jsme spolu do pekárny, abychom si koupili něco k snídani a vzali jsme si s sebou i foťák.

Přítel si koupil sláňata, což jsou takové bagetky pokapané sýrem a já jsem si vzala takové velké housky, které se podobaly vdolkům. Cestou zpět jsme se prošli v přístavu po nábřeží a komentovali luxusní i méně luxusní jachty zakotvené u břehu. Hříčkou přírody pak byla potopená dřevěná bárka nedaleko od luxusních jachet. :)

Když jsme se vrátili ke stanu, všichni ostatní už byli vzhůru. Uvařila jsem si čaj a k houskovým vdolkům vytáhla domácí jahodovou marmeládu, i tchán mi záviděl. Byla to prostě mňamka.

Po snídani chtěli jít ostatní hrát volejbal, ale mně se vůbec nechtělo, takže jsem řekla, že si půjdu zaplavat. Dojedla jsem si snídani, umyla nádobí, namazala se opalovákem a vydala se na pláž, abych si splnila své přání - doplavat až na konec k té kamínkové pláži, ale jelikož byly cestou bojky a mně se nechtělo plavat mezi loděma, svou námořní trasu jsem jednoduše zkrátila o víc jak polovinu. Nakonec to bylo dobře, protože jsem i tak měla co dělat, abych se dopracovala až k vytyčenému cíli. Ale povedlo se mi to a já na sebe byla pyšná. Osprchovala jsem se pod studenou sprchou a pěšky jsem se po pláži vydala zpět ke stanům.

Dorazila jsem tam chvilku po ostatních, kteří se už taky vrátili z volejbalu. Sice nebylo ještě ani jedenáct, ale hlad začínali mit všichni, takže se uvařil oběd a všichni jsme se řádně nadlábli - miluju čínský polívky.

Po obědě jsme se vydali na šlapadlo, tentokrát na 3 hodiny a já už jen při pomyšlení na to věšela hlavu. Opět foukalo, takže na koupání jsem neměla ani pomyšlení. Brouzdali jsme se mořem, dvakrát zakotvili u nějakého ostrova, kde jsem našla dva kameny pro budoucí švagrovou, která mě o ně žádala. Zkrátka to byla taková nuzná nuda o ničem. Nakonec jsme tam ani 3 hodiny nevydrželi.

Vrátili jsme se do stanů, všichni se šli umýt na totálku (jakože finišově - všechno a pořádně :D), večeři si udělali opět ve stanu a za soumraku se vydali s dekama, vodnicí a chlazenými alkoholickými nápoji (francouzský cider na chorvatském území :D) na pláž. Ani tam jsme nevydrželi dlouho, možná hodinu, a zase šli do stanu. Ostatní ještě hráli zmatený prší, ale mně se opět nechtělo, takže jsem šla rovnou spát.

Takže jak vidíte, neděle byla fakt nuda a strašně o ničem.